sunnuntai 11. marraskuuta 2018

Suomi 24 sivustosta




En ole sivuston käyttäjä. Sain vihjeen että pari heinolalaista on siellä alkuvuodesta kirjoitellut nimettömänä perättömiä ja vääriä tietoja Luomupekasta. Yritin laittaa sivustolle vastineen ja korjaukset, sitä ei sinne hyväksytty, se poistettiin. Kirjoittajat olivat väittäneet että en ole tehnyt mitään hyvää Heinolan eteen. Siksi tässä korjaukset ja oikaisut:

Olen ollut liikkeenjohdollisissa tehtävissä Suomessa kymmenellä ei paikkakunnalla. Olen ollut mukana kehittämässä 1980-2000, tänään Suomen johtavia ketjuja S- Market, Sale, Prisma, ABC. Olen ollut Heinolan valtuustossa, hallituksessa ja lautakunnissa. Olen synnyttänyt Suomen Joulupuukaupungin, Heinolan, Lähiruokatori Heilan, Kaupunkisydän ry:n, Sepäntähti ry:n. Olen tuonut ensimmäisenä Heinolaan Jääveistokisat, hiekanveistokisat, puunveistokisat. Olen järjestänyt opiskeluaikana ”Kauppa-teollisuus-elinkeino” näyttelyn ja myöhemmin ”Seniorien turvamessut” ja monet Joulunavaukset torilla. Olen myös yrittänyt aktiivisesti saada Heinola-Lahti radalle henkilöliikennettä, esittämällä esimerkiksi kansanedustajille ja VR:lle ”Lättähatun” vuokraamista halukkaille yrittäjille. Nyt asia näyttää edistyvän Lahdenkin aktiivisuuden myötä. Olen ollut mukana myös Heinola Seuran toiminnassa mm. kirjatoimikunnassa ja kylien kehittämispalavereissa. Olin mukana myös Seurakunnan ympäristötyöryhmässä. Olen kuulunut myös eduskunnan lähiruokatyöryhmään.

Tavoitteenani on ollut arvostelun lisäksi aina esittää kehittämiselle vaihtoehtoja päättäjille ja virkamiehille.

Toivoisin minua arvostelevien tulevan esiin omilla nimillään ja kysymään perusteluja esitykselleni minulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti