Kierrätyksen markkinointi ja vauhdittaminen voi olla myös hauskaa, erilaista, kuten kuvan kierrätysastia kadun varrella. Miksi Suomessa lähes kaikki on harmaata, taustaansa suolautuvaa,totista.
Tarvitaan uusia hauskoja ideoita, muotoilua,väriä joilla vedotaan myös nuorisoon, meidän tulevaisuuteen.
Toinen asia joka pitää muuttaa on "Kaatopaikoista "puhuminen. Niitä ei tulevaisuudessa ja osassa jo nyt, ole olemassakaan. Ne ovat kierrätyskeskuksia, tuotantolaitoksia, bisnestä. Tänään monella ns. kaatopaikalle menevästä massasta vain noin alle 10% menee "turpeeseen" eli yli 90% hyödynnetään.
Sana "kaatopaikka" antaa useammalle lukijalle vääränlaisen mielikuvan tämänpäivän todellisuudesta. Suomi on kierrätyksen johtava maa maailmassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti