maanantai 14. joulukuuta 2020

 

Euroopan Ympäristöpääkaupunki ja Luomupekka

On kunnia olla mukana Euroopan Ympäristöpääkaupungin 2021 esittelysivuilla ja kadulla mainostaulussa TEKIJÄNÄ (katso geenlahti.fi/tekijat)

Valtakunnallisesti olen saanut olla vaikuttamassa S-Ryhmän ympäristöohjelmaan ja luomuvalikoimiin ja EKO-kierrätyspisteisiin ja ympäristövastaavien myyjien valmennukseen. Luomuliiton hallituksen jäsenenä olen ollut kehittämässä luomutuotantoa, luomun logistiikkaketjua ja luomun mielikuvia. Olen ollut mukana myös EU:n ja Suomen eduskunnan lähiruokatyöryhmässä. Olen myös valmentanut satoja elintarvikealan pientuottajia teemalla "Miten saan tuotteeni kaupan hyllylle?"

Lahden seudulle olen synnyttänyt Heinolaan Lähiruokatorin ja -ravintola Heilan. Se on edistänyt jo yli 10 vuotta menestyksellä lähiruuan ja luomun ilosanomaa ja tukenut alan pienyrittäjien menestystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti