perjantai 3. marraskuuta 2023

 



LähiTapiolan 79v synttärilahja

Olen sauvakävelyn suurkuluttaja, noin 8-10 km joka päivä. Olen syöpäsairas diabeetikko. Minulla on silloin tällöin isovarpaan kynsi kasvanut sisään ja se on pitänyt leikata. Minulla on LähiTapiolan pysyvä matkavakuutus. Nyt olemme Fuegirolassa loka-marraskuun 2023. Tulimme tänne 1.10. ja kävin täällä Pacosissa jalkahoitolassa 23.10. ja jalkahoitaja totesi, että isovarvas oli terve, ei tulehtunut. Sitten 1.11. huomasin että varvas oli jo hieman punainen ja vähän tulehtunut. Tilasin Costaklinikalta lääkäriajan 3.11. klo 9.40. Sen jälkeen soitin LähiTapiolan hätäpalveluun ja pyysin maksusitoumusta vaivan hoitoon. Vastus oli kielteinen, perusteluna, että tämä vaiva oli jo tänne tullessa. Jalkahoitaja voi todistaa, että vaivaa ei ollut tänne tullessa. Edellisellä reissulla sama vaiva korvattiin ja se todettiin aiheutuvat runsaasta sauvakävelystä täällä Fuengirolassa. Näyttää siltä, että päätös riippuu siitä, kenen virkailijan puheille joutuu. Toinen tulkitsee samaa sopimuspykälää eri tavalla. Ei voi olla niin että jos minä kaadun sauvakävellessä ja polvi murtuu, se korvataan, mutta jos sama sattuu myöhemmin, sitä ei korvata koska se on toistuva. En ole tyytyväinen päätökseen, vaadin sen korjaamista



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti