lauantai 27. kesäkuuta 2026

 



Heinola ei päivitä mainoksiaan

Olen ainakin kymmenen vuoden aikana lähes vuosittain pyytänyt Heinolaa korjaamaan virheellisen pysäkkimainonnan Vierumäellä, suurimman hotellin nurkalla. Aluksi vastattiin, että se ei kuulu kaupungille, sen omistaa yksityinen yritys. Oletan että yksityinen yritys ei ole ollut hengissä moneen vuoteen. Sanotaan että Vierumäen vieraat käyvät mieluiten Lahdessa kuin Heinolassa, en ihmettele, kun he tämän mainostaulun näkevät. Mainostaulu antaa Heinolasta vanhan, nuhruisen, epämääräisen kuvan ja kun vielä taulussa mainostettavista yrityksistä, palveluista yli puolet eivät enää toimi. Ihmettelen mitä Heinolan elinkeinoyksikkö tekee ja seuraa mitä kaupungin alueella tapahtuu? Luulisi että kiinnostaa saada Vierumäen vieraat myös poikkeamaan Heinolan keskustassa. Uskon että Vuohkallion uudet yritykset ja Kumpelin uudet omistavat tulevat talkoisiin mukaan, jos tämä on rahakysymys kaupungille. En haluaisi enää ensi vuonna kuvat tätä samaa rähjäistä pysäkkimainosta. Näkee ken elää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti